anoniem Geplaatst: 17 november 2004 Delen Geplaatst: 17 november 2004 Heb al drie dvd's verknald met een nieuwe dvd-brander. Snap er echt niks van. Verschillende media geprobeerd, maar telkens dezelfde soort fout. Gewoon een hoop mp3's en mpgs. Dat moet toch lukken met Nero? Dit is het log-bestand: [url]http://home.tiscali.nl/~musson/Log.txt[/url] Wie is er slimmer dan ik en kan me helpen?!?!?! Dankjewel. Groeten, Jesse Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2004 Welk merk&type brander heb je? Op de site van de fabrikant staat vaak welke merken/snelheden DVD's er worden ondersteund. Vaak kunnen er dan meer merken worden gebruikt, maar als je een geadviseerd merk gebruikt en de brander doet niets, dan kun je het in de brander of de software zoeken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2004 Heb je al geprobeerd om hem op een lagere snelheid te branden? Heb je je harde schijf op DMA staan? (Configuratiescherm > Systeem > tabblad hardware > Apparaatbeheer > IDE ATA/ATAPI controllers. Die channels moet je even op DMA zetten via eigenschappen > tabblad geavanceerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2004 NU DVDRW DDW-081 Dat is de Nu-Tech 8x brander neem ik aan. even wat dingen die me opvallen in het log bestand: Memory in use : 78 % Simulate : FALSE Burn process failed at 8x (11.080 KB/s) heb je verschillende merken dvd's geprobeerd of een merk 3 keer? en een lagere snelheid, heb je dat al geprobeerd? Zoek eens of er een nieuwere firmware is voor je brander Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2004 Ja, gelukt nu. Heb één of ander bestandje van de site gedownload. En brand nu op 4x, want die dvd's die ik gebruik zijn maar geschikt voor 4x. Dank voor de reacties. Jesse Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen