anoniem Geplaatst: 16 november 2004 Delen Geplaatst: 16 november 2004 Als ik streaming media heb bekeken of beluisterd kan ik mijn Windows media player niet meer gewoon gebruiken voor het afspelen van media bestanden op mijn computer. Ik heb voor zover ik weet geen grote instellingen veranderd. Het was nooit en probleem en nu opeens wel. Ik moet mijn computer uitzetten of windowss opnieuw opstarten om weer media bestanden op mijn harde schijf te kunnen afspelen met Windows media player. Real player werkt wel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2004 Streaming geluid en video speel je dus af via WMP? Wat geeft hij dan aan bij het openen van bestanden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2004 Dat is het hem dus hij geeft helemaal niets aan. WMP opent en reageert niet als ik erop klik. Als ik op een mediabestand klikt hoort MWP dus zelf te openen maar ook daar gebeurt helemaal niets. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen