anoniem Geplaatst: 3 november 2004 Delen Geplaatst: 3 november 2004 Ik heb met Nero (versie 6.3.1.20 Enterprise OEM) een DVD gebrand met MP3'tjes. Op m'n computer werkt-ie prima, maar in een stand-alone DVD speler geeft deze de medling "baddisc" en doet niets. Enig idee wat ik fout heb gedaan? :( Brander is Sony DVD±RW, OS = XP Home, DVD Schijfjes TDK 4 x. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2004 misschien ondersteund je dvd speler geen mp3's of gebrande dvd's.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2004 [quote:761fe09c72="red_bull"]misschien ondersteund je dvd speler geen mp3's of gebrande dvd's....[/quote:761fe09c72] aanvulling : sommige dvd spelers ondersteunen MP3 alleen op CDR(W) en niet op DVD Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2004 Ook een aanvulling: zéér weinig huiskamer DVD spelers kunnen MP3 lezen van DVD. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2004 Ook nog een aanvulling: Let bij het kopen van een standalone DVD-speler op ondersteuning van de diverse formaten (technische specificaties). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2004 [quote:0dff0ada32="Eddy X"]Ook een aanvulling: zéér weinig huiskamer DVD spelers kunnen MP3 lezen van DVD.[/quote:0dff0ada32] Heb ik dan ongelooflijk veel mazzel met m'n €49.95 dvd spelertje die dat wel doet! Een jaar geleden gekocht bij Super de Boer :P :P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen