anoniem Geplaatst: 3 december 2004 Delen Geplaatst: 3 december 2004 Even een vraagje voor een vriendin van me. Ze wil graag filmpjes van haar digitale camera overzetten van .mov naar .mpeg of .avi Weet iemand misschien met welk programma dat kan? Vast mijn dank! Edit// Laat maar, ben er al uit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2004 TMPGEnc kan het m.b.v. de QuickTime plugin (hulp-programma) naar mpeg. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2004 QuicktimePRO kan dat ook, is de betaalde versie van quicktime. Als je googelt naar mov2avi of movtoavi vind je ook een aantal gratis proggies, de meeste daarvan werken via de comandoregel. RAD videotools is er 1 die het via een GUI doet en is gratis. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2004 Ik heb de reacties doorgestuurd naar mijn vriendin. Mede namens haar, hartelijk bedankt voor jullie reacties! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2004 [quote:031bc4c553="Mrs.Birdlover"]Even een vraagje voor een vriendin van me. Ze wil graag filmpjes van haar digitale camera overzetten van .mov naar .mpeg of .avi Weet iemand misschien met welk programma dat kan? Vast mijn dank! Edit// Laat maar, ben er al uit.[/quote:031bc4c553] Kijk eens op deze site http://www.videohelp.com/ zeer utgebreid en informatief alleen engelstalig....probeer maar....! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen