anoniem Geplaatst: 30 oktober 2004 Delen Geplaatst: 30 oktober 2004 Op mn nieuwe videokaart, een ATI 9600XT en werkend onder XP. Wil ik de tv-out op mn tv aansluiten. Dit werkte goed, maar vandaag wilde ik weer even van de tv-out gebruik maken maar had nu een redelijk donker beeld. Ik heb geen instellingen veranderd. Had alleen eerst driver 4.4 daarna 4.10, door problemen heb ik 4.10 gedeinstalleerd en 4.4 weer geinstalleerd. Ik heb net 4.10 weer even geinstalleerd om te kijken of het beeld dan goed is, maar dat was helaas niet zo. Ik heb nu weer 4.4(dat is de bijgeleverde driver). Ik vind het erg raar omdat hij het een paar dagen geleden nog goed deed. Aan de 10 meter lange svhs kabel ligt het niet want als ik deze op de stand alone dvd speler aansluit heb ik gewoon mooi beeld. Weet iemand hier iets op? Alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2004 Je kunt bij de instellingen van de tv-out de brigtness, etc. wel instellen. Speel dar ff wat mee. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2004 Ja dat heb ik gedaan maar dan veranderen de kleuren van de monitor ook. En het is plotseling gekomen, en heb niets veranderd. Wit is grijs geworden enzo. Is gewoon niet echt naar te kijken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2004 Ik heb de tv-out net via een converter stukje aangesloten op de tulp ingang van de tv en dit gaf even goed beeld. Even later was het ook met deze aanlsuiting ineens donker beeld. Echt heel vervelend Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2004 Heb nu driver versie 4.9. Heb al heel wat instellingen geprobeerd, maar nog niets heeft tot een goed resultaat geleidt. Het is alsof er teveel contrast is, maar als ik die in de tv-out instellingen en op de tv zo hoog mogelijk instel is het beeld nog steeds best donker, en de ondertiteling ziet niet mooi wit maar grijzig. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen