anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 hallo, ik wil graag mijn cd collectie importeren in mediaplayer (nieuwste versie) in het wma formaat. Nu heb ik die wma optie ingesteld bij de instellingen op hoogste kwaliteit. Ik kan echter nergens in mediaplayer de optie vinden om de muziek van de cd's te importeren. Ik heb al geprobeerd via toevoegen aan de mediabibliotheek door de computer te doorzoeken, maar dan zegt het programma dat er alleen een link naar de muziek wordt toegevoegd. Dus moet ik alsnog de betreffende cd in mijn pc stoppen als ik de muziek wil luisteren of naar een mp3 speler wil kopieren. Dit moet toch anders kunnen, zoals het ook bij Itunes kan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2004 Wat zegt de hulp-functie van dat programma erover? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2004 Heb je al "Kopieren van CD" gedaan (link in dat rijtje)? Hij voegt ze dan auto toe aan de bibliotheek. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2004 Heb gisteren Mediaplayer 10 gedownload en daar staat in de werkbalk "rippen" dus daar zal het wel mee gaan denk ik. Succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2004 bleek via menu opties te gaan, dan extra en op het tabblad muziek kopieren het vinkje aanzetten bij "cd kopieren bij plaatsing in het station" dan wordt het automatisch gedaan als je de cd in de speler stopt in het opgegeven bestandstype. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen