anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 Ik zit met een moeilijke vraag (denk ik). Ik heb volgende maand een kwis, en ik wil er ook een beetje muziek tussen steken, en ik zou willen dat de groep een liedje te horen krijgen, en dat ze dan als de stem van de zanger stopt (maar de muziek blijft spelen), ze verder moeten zingen... is het mogelijk om de tekst (of zanggeluid) uit het liedje te halen zonder dat er muziek verloren gaat? ik ben een en al oor en geïnteresseerd. p.s. ik beschik o.a. over BPM studio, maar andere prog's kan ik ook aan geraken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 Mijn audiokaart (AUDIGY 2 ZS) kan kan met de meegeleverde software. Dit kan je in real time laten horen. Ik weet niet welke kaart jij gebruikt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 een en ander is te maken met een plugin voor winamp [url=http://www.analogx.com/contents/download/audio/vremover.htm]klik hier[/url] op de plugin zit een slider , deze gooi je (als de zang moet stoppen) naar rechts of naar links (lees de read me) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 Is een standaart functie in Goldwave(.com) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen