anoniem Geplaatst: 13 oktober 2004 Delen Geplaatst: 13 oktober 2004 Hallo, ik heb een Asus DRW-0402P/D. Tot nu toe kon ik zowel dvd's als cd's branden maar nu opeens herkent hij een lege dvd niet meer. Overigens wèl een lege cd. Hij speelt wèl dvd's af. Ik heb verschillende merken dvd-R geprobeerd. Wie weet raad? Groet Arie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2004 Ik heb hier op het forum wel 'ns gehoord over compatibiliteit van de brander met verschillende merken dvd's. Ben je soms toevallig overgestapt op 'n ander merk? Verder wil een firmware update nog wel eens helpen bij dit soort problemen, deze kun je vaak vinden op de website van jouw merk. Groetjes van J.W. en doe je best :wink: :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2004 dank voor je reaktie maar het gekke is, dat hij het wèl goed heeft gedaan en zonder dat er iets is veranderd, lukt het opeens niet meer. Daarna heb ik andere merken dvd's geprobeerd, nieuwe firmware geïnstalleerd maar niets helpt. Wie weet raad? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2004 Hoe nieuw is de brander? Anders gewoon terug doen voor RMA. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2004 Als ie buiten de garantieperiode valt, zou je het ook 's kunnen proberen met een firmware flash naar v1.07, of terugflashen naar v1.05: http://forum.rpc1.org/dl_firmware.php?download_id=1650 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen