anoniem Geplaatst: 6 oktober 2004 Delen Geplaatst: 6 oktober 2004 Ik heb een film staan op een DVD+R. Nu wil ik deze op een DVD-R branden, hoe doe ik dit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2004 Het makkelijkst gaat het met twee apparaten; hiermee kun je m.b.v. kopieer software (b.v. Nero) de een gebruiken als speler en de ander als brander. Heb je slechts een brander dan kun je eerst een zogenaamde image maken van de dvd en vervolgens deze gebruiken als bron voor het branden van de dvd+r. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2004 hou er wel rekening mee dat erg veel standalone spelers problemen hebben met - schijven.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2004 Of kies in Nero voor Video-DVD en kopieer de inhoud van de directory VIDEO_TS van de DVD+R schijf naar de directory VIDEO_TS van de DVD-R schijf. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen