anoniem Geplaatst: 20 oktober 2004 Delen Geplaatst: 20 oktober 2004 Ik wil een dvd kopie maken. Ergens op het origineel zit waarschijnlijk een kras, want dvd decrypter slaat een vob-file over. Wat kan ik nu het beste doen? Via Smartripper kan ik wel een gedeelte van de vob rippen, maar hoe kan ik deze nu bij de rest voegen? groeten Guido Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 je moet even met een ripper alle delen nemen die werken ook kun je mer reencode remake met nero precien tot de kras selecteren en dan het stuk precies na de kras. ook kan het lukken wanner je op single speed de dvd leest en desnoods een paar keer proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 Hoe kan je de ripper vertellen dat hij de dvd op speed 1x moet lezen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 Je kunt ook de dvd polijsten, zodat je waarschijnlijk de gehele dvd weer kunt gebruiken. Er zijn diverse sites hierover, even zoeken met google op "DVD" en "polijsten". Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 Andere dvd-lezer proberen, wil ook wel helpen, wellicht bij een kennis ofzo? Snelheid veranderen kan bij bv dvd decryptor in de options van het programma onder tools/settings/device. Smartripper zal ook wel ergens die instellinge hebben.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2004 Probeer CloneDVD eens ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2004 [quote:3aad10ceac="pietjg"]Probeer CloneDVD eens ![/quote:3aad10ceac] Maar wel in combinatie met AnyDVD... anders heb je er nog niks aan... :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2004 Waarom zou er niets aan hebben? Je kan met clone een backup maken en dan branden ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2004 [quote:119f5e0230="pietjg"]Waarom zou er niets aan hebben? Je kan met clone een backup maken en dan branden ![/quote:119f5e0230] Maar geen beveiligde DVD's, AnyDVD die omzeilt de beveiliging CSS... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2004 Maar ik neem aan dat TS niets aan die info heeft want die wil een dvd met home video's kopieren,toch?..... [color=red:ecaa837a15] Ik hoor nl een slotje rammelen.... Enigste en laatste waarschuwing. Lees de faq over kopiertools.[/color:ecaa837a15] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2004 Ja je hebt gelijk,voordat je het weet belanden we weer in het illegale circuit.Maar dat was niet de bedoeling ! Zoek maar eens verder op het internet en je vind waarschijnlijk wel een antwoord op je vraag. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2004 Jongens wat een nuttige antwoorden allemaal. Ik ben helemaal ontroerd om zoveel bekommernis. Mijn oplossing was weer eens weird: met wc-papier (van dat goedkope, harde) van binnen naar buiten zitten vegen. PC had een paar retries nodig, maar toch gelukt. Het was overigens de vijfde veegbeurt. Dus gewoon blijven vegen... en probeer pleepapier Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2004 Wist niet dat je kwaad zou worden,Iedereen probeert alleen maar te helpen op zijn manier en als je dat niet bevalt stel dan geen vrage meer op dit forum. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2004 [quote:ff061a70b2="pietjg"]Wist niet dat je kwaad zou worden,Iedereen probeert alleen maar te helpen op zijn manier en als je dat niet bevalt stel dan geen vrage meer op dit forum.[/quote:ff061a70b2]Wie is hier kwaad? :-? Denk dat je zelf ook maar een goed moet nadenken voor je wat post. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2004 goed,even goed dan maar, bovendien is ts zijn probleem kennelijk opgelost. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen