anoniem Geplaatst: 6 september 2004 Delen Geplaatst: 6 september 2004 is het mogenlijk om op een 8x dvd speler een 4x dvd af te spelen en komt dit de snelheid niet ten kwade ik heb hiervan wel eens iets gelezen maar dat was allemaal veroudert spul Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2004 de snelheidsaanduiding op DVD's (2x, 2,4x 4x, 8x, 16x) is alleen van toepassing op het schrijven. Deze schijfjes kunnen dan max. op het aantal x geschreven worden. Elke DVD kan op elke snelheid gelezen worden. Maakt niet uit of een 2x DVD met 16voudige snelheid gelezen wordt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2004 Hey maar sommigen zeggen dat je 4 keer dvds ook op hogere snelheid kan branden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2004 Het zou in theorie wel kúnnen, maar de DVD's worden dan zeer waarschijnlijk slechter gebrandt, omdat die DVD's er niet voor gemaakt zijn. Ook zijn die DVD's minder lang 'houdbaar'. Ik raad het je ten zeerste af. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2004 [quote:1fca59f1e1="Johnny321"]Het zou in theorie wel kúnnen, maar de DVD's worden dan zeer waarschijnlijk slechter gebrandt, omdat die DVD's er niet voor gemaakt zijn. Ook zijn die DVD's minder lang 'houdbaar'. Ik raad het je ten zeerste af.[/quote:1fca59f1e1] C2 errors krijg je dan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2004 [quote:b29a864cc8="taco78"][quote:b29a864cc8="Johnny321"]Het zou in theorie wel kúnnen, maar de DVD's worden dan zeer waarschijnlijk slechter gebrandt, omdat die DVD's er niet voor gemaakt zijn. Ook zijn die DVD's minder lang 'houdbaar'. Ik raad het je ten zeerste af.[/quote:b29a864cc8] C2 errors krijg je dan[/quote:b29a864cc8]Die kans is idd zeer reeel aanwezig, zo niet altijd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2004 Bepaalde versies van 4x media kunnen door bepaalde merken zonder problemen op 8x worden gebrand! kijk daarvoor in je firmware lijst en wijk daar dan ook niet van af. Als je een 4x geforceerd op 8x brand gaat het vaak fout en of je krijft dan een error of er ontsaan later leesfouten. op de site van je recorden zou je die lijst moeten vinden (hij moet wel bij je Firmware passen) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen