anoniem Geplaatst: 6 september 2004 Delen Geplaatst: 6 september 2004 bestaan deze? ik heb wat lopen zoeken maar meestal is het een combinatie van dvd recorder / hdd recorder. opzich heb ik weinig intresse in het dvd recorder deel dus daarom deze vraag. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2004 Ze zijn er zeker, dus gewoon doorzoeken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2004 Absoluut, na een tijdje zoeken met Google heb ik deze gevonden. Wat dacht je van deze:[url]www.creativevideo.co.uk/images/sony_dsr-du1.gif[/url] Hier nog eentje:[url]http://ne.nikkeibp.co.jp/english/2000/06/0622sony_d-ce.jpg[/url] Denk trouwens niet dat deze items gemakkelijk te krijgen zijn in Nederland. De Sony D-CE zou misschien nog wel lukken. Groetjes J.W. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2004 philips heeft er eentje gehad: HDR1000. tegenwoordig hebben ze een HDRW720 die eigenlijk op dezelfde manier werkt, alleen is hier een DVDRW drive aan toegevoegd om backups te kunnen maken. HDRW720 heeft eigenlijk als hoofdfunctie harddisc recording. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2004 Ik weet niet of je weleens op de zwarte markt komt in beverwijk? In de computerhal (nieuw en gebruikte spullen) zit een winkel (genaamd *** sorry mag ik niet noemen) Hebben ze een hdd recorder staan die ook dvd's leest (geen brander). prijs weet ik niet. Ik zal binnenkort even langsgaan en kijken welk merk het is.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen