anoniem Geplaatst: 1 september 2004 Delen Geplaatst: 1 september 2004 Hoe kan ik met Nero 6 of Pinnacle Studio foto's op een DVD zetten die ik op mijn DVD-speler aan de tv kan afspelen en handmatig voortuit of achteruit kan doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2004 In ieder geval van Nero is een gebruiksaanwijzing te downloaden. (Mocht je die al niet hebben.) Zelfs in het Nederlands. Lukt dit niet, om de een of andere reden, probeer dan het adres van de ftp-server te pakken te krijgen, hier kun je de gebruiksaanwijzing, mogelijk direct, afhalen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2004 ze gewoon als dvd of vcd maken en dan de jpg bestanden invoegen en de tijd tussen de tracks vrij ruim nemen of onbestemd maken. je kunt dan met de voor en achteruit toets door de afbeeldingen heen gaan. Als jer er aan kunt komen kun je ook een orginele Kodak foto cd maken maar die software is heel duur en bijna niet meer te vinden op het net. je kunt dan alles doen met de foto's wat je maar wilt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen