anoniem Geplaatst: 27 augustus 2004 Delen Geplaatst: 27 augustus 2004 ik kon hier niet zo snel een topic over vinden... Ik zou graag mijn bronbestanden willen bewaren op dvd en later kunnen bewerken nu is het probleem dat met het overzetten van camera naar pc de bestanden enorm groot zijn (4 GB per 15 minuten) Tuurlijk kan ik er een DVD van branden met pinnacle of Nero maar dan kan ik het later niet meer goed bewerken (VOB bestanden) en als ik de ruwe avi of mpg weg moet branden kost het me 4/5 dvd's per opname hoe doen jullie dit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2004 Je kunt ze kan beter knippen en in stukjes bewaren of op tape. Als je een bestand eerst naar Mpg overzet en dan nog eens terug om te gaan bewerken gaat bij elke stap de kwaliteit achteruit!!! dan kan je nog beter de bron als een Divx wegschrijven en bewaren .... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2004 http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=123974&highlight=tape+dvd Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen