anoniem Geplaatst: 21 augustus 2004 Delen Geplaatst: 21 augustus 2004 laatsten mijn pc opnieuw geinstalleerd dus ook alle codecs maar heb problemen met bepaalde divx bestanden dan heb ik dubbel beeld wat paars en zeer onduidelijk overkomt. heb de nieuwste divx codec ook al geinstalleerd. Hoe komt dit zo want heb ik nog nooit meegemaakt? Alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2004 Vraag niet waarom, maar de volgorde waarin je de verschillende codecs installeert is ook belangrijk. Deinstalleer alle codecs en installeer ze nog 's en kijk dan of je dat probleem nog steeds hebt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2004 Verwijder al die codecs eens, en installeer dan ffdshow. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2004 ffdshow is toch voor ondertiteling en niet video codecs? Het beste kun je K-Lite Mega Codec Pack installeren. Dan heb je alles wat je nodig hebt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2004 FFdshow is een , ondertussen, erg uitgebreide all-in-one geworden. in staat om de meeste video en audio te de/coderen maar idd ook om te filteren/ondertitelen enz enz. en alles in open source. een miz veel betere oplossing dan "codec packs" aangezien je op die manier maar 1 brokkie software installeerd itt de enorme berg die je bij codec packs krijgt en die meestal zelf al voor de nodige narigheid zorgen. Maar das mijn mening.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2004 Kijk ook ff met G-spot welke soort codec de problemen geeft vaak hoef je alleen die codec opnieuw in het register aan te melden (herinstaleren) scheelt vaak een hoop werk als het om dezelfde codec gaat :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2004 probleem is al opgelost heb een codecs pack gedownload waar allemaal verschillende filters inzaten, en nu werkt het zelf perfect Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen