anoniem Geplaatst: 18 augustus 2004 Delen Geplaatst: 18 augustus 2004 Ik wil graag een image (bv een film) bekijken voor ik hem brand. Is daar software voor? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2004 deamon-tools, is een cd-emulator die je image in kan laden en dan kan je hem benaderen als een cd....Nero heeft het tegenwoordig ook, ik weet alleen niet welke bestanden die ondersteund.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2004 Je kunt bijvoorbeeld gebruik maken van 'Alcohol120%' of 'Daemon Tools', met die software is een image te benaderen als een cd/dvd doordat het een virtuele drive in het besturingssysteem (vaak: M$Windows) plaatst met een te kiezen image als inhoud. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2004 ISO-buster kan het ook. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2004 Gebruik een RW-DVD, brand hem hier op en speel hem af. Resultaat goed, brand hem dan op een normale +R of -R dvd. Als je het wil bewaren natuurlijk. En je RW kan je weer gebruiken voor de volgende keer. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2004 In Nero 6.xxxx zit image drive die kan elke dvd of cd image als een station mounten en dan kan je er mee werken alszijnde een gebrand media.. kost nog eens niets ook en je heb twee imagestations!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2004 [quote:9fdb44f6c8="Long John"]In Nero 6.xxxx zit image drive die kan elke dvd of cd image als een station mounten en dan kan je er mee werken alszijnde een gebrand media.. kost nog eens niets ook en je heb twee imagestations!![/quote:9fdb44f6c8] En als je opnieuw boot? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2004 ik vind daemon tools een goed programma, zeker omdat het een gratis programma is tegenover bijvoorbeeld nero. En zowat alle image bestanden kan ie openen. :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2004 je heb de optie bij opstarten een voorafingestelde image te mounten.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2004 [quote:1d7395660e="Long John"]je heb de optie bij opstarten een voorafingestelde image te mounten..[/quote:1d7395660e] Dat is dan een verbetering ten opzichte van eerdere versies; althans daar heb ik die optie niet kunnen vinden Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen