anoniem Geplaatst: 7 augustus 2004 Delen Geplaatst: 7 augustus 2004 Ik heb een dvd speler (sony dvp-ns355)die svcd en video cd's kan afspelen. Zou hij dan ook skvcd moeten kunnen afspelen of moet ik hem eerst omzetten naar svcd ??? Zo ja, kent iemand een handig programmaatje die dat snel doet ? En wat zijn de gevolgen voor de grootte van de bestanden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2004 die sony's spelen alles af :wink: ik em zelf ook Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2004 Dank voor je reactie, heb het al opgelost. Probleem zat hem in het feit dat ik de image tijdens het branden ook nog in een virtuele cd speler had geladen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2004 Wat is dan het verschil tussen skvcd en svcd ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2004 het verschil tussen een svcd en een skvcd is het volgende is geloof ik als je een film in svcd op een cd wilt zetten je 2 cd's nodig hebt en met skvcd je maar een cd nofig hebt. greetz lunatik Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen