anoniem Geplaatst: 4 augustus 2004 Delen Geplaatst: 4 augustus 2004 Zoals het onderwerp al zegt ik heb dvd+r schijfjes gekocht (dus geen dvd+rw schijfjes), maar toch staat er op het schijfje RW naast dvd+r. Wat betekent dit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2004 staat bij mij ook op de +r schijfjes (verbatim). Maar op de -r schijfjes staat een logo met daarop DVD R Ik denk dus dat RW het beeldmerk voor de + variant is en DVD R het beeldmerk voor de - standaard Dus als er RW op staat weet je dat het een + schijf is en als er DVD R op staat een - schijf Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2004 Is niet zo moeilijk hoor, De stand alone dvd recorders hebben een eigen standaard en dat is dus de bedoelde aanduiding! de schijf is dus bruikbaar in deze spelers. Er zijn nml schijbven (zeker dvd-) die niet willen werken in een standalone recorder. je kunt dit ook vinden op de site van elke dvd fabrikant.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen