anoniem Geplaatst: 3 augustus 2004 Delen Geplaatst: 3 augustus 2004 Ben sinds vandaag de gelukkige eigenaar van een nec 2510 double (dual ???) layer dvd brander. Uit de info had ik begrepen dat er zowel dvd rewritables plus en min gebrand konden worden. Nero 6 geeft echter aan dat er alleen rw/- gebrand kan worden. Klopt dat, of heb ik het mis. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2004 Ik heb deze brander ook sinds kort maar volgens mij heeft nero het dan op een 1 of andere manier fout want die dvd brander moet ook +rw ondersteunen. Hier staat het ook op de website van NEC: http://www.de.nec.de/productdetail.php/id/1090/lang/ENG Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2004 Kun je met een Dual Layer brander zoals de NEC 2510 is ook 1:1 branden? Ik bedoel dus een DVD in de speler en dan een lege DL-schijf in de brander en dan branden. Hoef je geen img te maken etc.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2004 ??? zolang je genoeg data kan aanvoeren zal het zeker lukken aangezien een dual layer maar op 2,4 speed brand dus niet al te veel data hoeft te verwerken. Toch zou ik het eerst een paar keer via en image proberen want de prijzen voor de dual layer media zijn zo hoog dat een mislukking niet echt goed voor het humeur zal wezen..... ike test ook alle media voor mijn brander een aantal keren zeker als ik op 8 speed schrijf heb er al veel voordeel van gehad Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2004 De NEC2500/2510 (en tegenwoordig ook al de 16X dl NEC3510) zijn allemaal DVD+/-RW branders. Mocht het niet lukken om een bepaald type DVD te branden, zorg dan dat je de nieuwste firmware in je NEC brander krijgt (te downloaden op http://www.de.nec.de/softwareoverview2.php/id/215 ) en dat je de laatste versie van bijvoorbeeld Nero6 (www.nero.com) op je systeem hebt draaien. Daarmee moet het altijd lukken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen