anoniem Geplaatst: 2 augustus 2004 Delen Geplaatst: 2 augustus 2004 Hallo allemaal. Ik wil het volgende: een mp3 dvd maken en die afspelen op een dvd speler. Ik heb de mp3's op de dvd gezet en geprobeerd die in de dvd speler te stoppen. Die kan hem niet lezen. Als ik hem op mijn computer afspeel met bijvoorbeeld power dvd doet ie het ook niet. Kies ik echter om een apart bestand te openen op de dvd dan doet ie het wel. Dit wil ik echter niet. Ik wil de dvd in de speler kunnen stoppen en dat ie dan alles achter elkaar gaat afspelen. Hoe doe ik dit, of kan dit niet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2004 Welk merk en type DVD-speler gebruik je en ondersteunt deze speler ook uitdrukkelijk MP3-DVD? De meeste spelers ondersteunen nl. wel MP3-CD, maar niet MP3-DVD. Probeer anders 's een keertje MP3-CD en probeer of dat wel werkt in je DVD-speler. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2004 Hallo Obi, Bedankt voor je antwoord. Heb even het een en ander getest en inderdaad als ik precies hetzelfde op een cd doe doet ie het wel. Blijkbaar kan mijn dvd speler dus geen mp3 dvd aan. Jammer maar helaas. Groeten Wouter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2004 Tsja, jammer ... maar iets om op te letten bij de aanschaf van een nieuwe/extra DVD-speler, of meteen een DivX-speler. 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2004 Branden als DVD-Audio Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2004 http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=122858&highlight= ik zou zeggen kijk hier ook eens. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2004 [quote:1592b1b584="Johnny321"] Branden als DVD-Audio [/quote:1592b1b584] Dan is het geen MP3 meer ... :roll: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen