anoniem Geplaatst: 16 januari 2004 Delen Geplaatst: 16 januari 2004 Ik zou graag willen dat ik een screener.avi film kan zien op mijn beeldscherm. Op dit moment, maakt niet uit met welk programma ik het wil afspelen, zie ik alleen maar een zwart beeld. De tijd en de tijds-balk zie ik wel verder gaan, alleen ik heb zwart beeld en geen geluid. Mijn vraag: Hoe krijg ik beeld en geluid? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2004 FAQ Videobewerking -> Geen geluid/beeld Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2004 Download Nimo codec Pack en speel af met BS PLayer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2004 [quote:baafcec30e="Delectable"]Download Nimo codec Pack en speel af met BS PLayer[/quote:baafcec30e]Hoor je mij niet zeggen. Meer kans op conflicten als je teveel installeert Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2004 Ja ik zeg het fout. ALLES WEGTIEFEN!! Dan nimo codec instaleren en met bsplayer spelen. NIet met divX player ik had hetzelfde probleem met die films. Gewoon dit doen en het werkt. Wel ffies kijken welke dingen je moet instaleren want sommige moet je weglaten en andere toevoegen. Kijk maar op de nimo site Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2004 Op [url]http://www.divx-digest.com[/url] vindt u alle benodigde software (o.a. codecs) en uitleg. BSPlayer is inderdaad de beste DivX-speler op dit moment. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2004 gebruik VLC: http://www.videolan.org/vlc/ opensource, speelt alles zonder verder rompslomp installeren (gek*t met die codecs komt je soms wel es de neus uit ;)) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2004 google--->Gpsot programma dat kijkt welke codec je nodig hebt, (waarschijnlijk xvid dus en ac3) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen