anoniem Geplaatst: 15 januari 2004 Delen Geplaatst: 15 januari 2004 Heeft er iemand ervaring met dit progje? Werkt bij mij perfect, behalve als ik ondertiteling gebruik, en dat is juist waar ik het progje voor heb. Hij loopt erg vaak vast als ondertitels aan staan, en als ik de optie 'draw subtitles on overlay' aan heb staan om de subtitles op de tv te kunnen zien, ziet dat eruit als witte strepen, corrupt dus. Weet iemand de oorzaak hiervan ? Weet iemand een ander progje die subtitles kan laten zien over een film, eventueel op overlay ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2004 [quote:3fcddc42f4="musicom76"]Weet iemand een ander progje die subtitles kan laten zien over een film, eventueel op overlay ?[/quote:3fcddc42f4] Je kan Windows Mediaplayer in combinatie met [url=http://www.divx-digest.com/software/vobsub.html]VobSub[/url] gebruiken, dan heb je ook ondertitels... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2004 Bedankt, dat zal ik eens proberen. Eerder had ik al ffdshow geprobeerd, zeer cool filter maar bij mij werkt het niet. Ook met alle opties uit wordt het filmvenster fout geschaald en fullscreen zit het ergens 320x240 in een hoekje. Maar ik zal dit eens proberen, misschien werkt dit beter. Bedankt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen