anoniem Geplaatst: 15 januari 2004 Delen Geplaatst: 15 januari 2004 Ik probeer DVD af te spelen op mijn TV via mijn PC. Alle kabels liggen er en de aansluiting werkt, maar het beeld is zwart/wit en er is geen geluid. Hij staat op PAL B. Volgens enkele mensen ligt dat aan instelling van de TV. Weet iemand welke instelling dat is en waar ik deze kan vinden? Bedankt alvast, Chrustianne Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2004 Mecw,je kan eventueel eerst ff de zoekfunctie proberen op dit forum... Maar goed ,kijk [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=99415] hier [/url] maar ff. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2004 Het probleem zou in de composit kunnen liggen, maar dat gedeelte snap ik even niet helemaal. Ik heb de juiste verloopkabeltje en geïnstalleerd. Chr. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2004 Tsja,ik weet geen andere oplossing dan staat besschreven in de FAQ. Je hebt dus de juiste/nieuwste drivers voor je videokaart geinstalleerd? Je tv staat al op PAL B. Heeft je tv een s-video aansluiting ? Want dan zou ik zeker die mogelijkheid nog ff proberen(alleen... naast dat kabeltje heb je ook nog een kabeltje nodig voor audio). Een oom van mij had zijn pc aangesloten via een scart (vanuit zijn pc met s-video plug en aan de andere kant met scart(composiet)zijn tv in en die had namelijk ook zwart/wit beeld. Ik zei tegen hem ...probeer eens met een s-video kabel en het probleem was opgelost. Misschien werkt/kan dit ook bij jou. suc6 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen