anoniem Geplaatst: 13 januari 2004 Delen Geplaatst: 13 januari 2004 Met mijn 2.4 brander incl. nieuwste firmware gaat het branden op 1-4x dvd+rw schijfjes goed, echter bij 1-4x dvd+r krijg ik bij het afspelen af en toe leesfoutjes. De dvd-speler slaat dan een paar seconden over. Aangezien dvd+rw schijfjes duurder zijn dan dvd+r schijfjes brand ik liever op het laatste medium. Brander is Philips dvdrw228 en gebruik ook Philips dvd schijfjes. Weet iemand wat de oorzaak kan zijn en hoe ik dit kan oplossen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2004 Probeer eens een ander merk schijf. Ik vind het toch wel raar dat ie het niet goed doet. :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2004 Vind ik dus ook. Heb tot dusver schijfjes van TDK en Philips gebruikt. Philips-schijfjes en een brander van Philips lijkt mij toch de beste combinatie. TDK geeft wel meer leesfoutjes dan TDK, dat wel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2004 Kijk bij Philips of er nieuwere firmware is of dat het een bekend probleem is ? Helpdesk bellen mailen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen