anoniem Geplaatst: 8 januari 2004 Delen Geplaatst: 8 januari 2004 als ik een een film naar mijn werkblad kopieer en vervolgens een hoofdstuk van de film laat vervallen, brand ie hem niet meer als dvd (ik kan hem nog wel branden door in de wizard data aan te klikken) gek genoeg is volgens mijn brandprogramma ondanks het vervallen nog net zo groot als met dit hoofdstuk (tenminste hij geeft het gelijke aantal minuten aan). mijn .bup en .ifo bestanden laat ik ongewijzigd doe ik iets niet goed, kan je niet zomaar hoofdstukken laten vervallen of moet je ergen iets aanpassen ( in bup of ifo)? een collega van mij heeft een samsung stand alone speler, heeft hij een plus of min brander nodig?? alvast bedankt (ook namens collega). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2004 Je kan volgens mij niet op die manier zomaar even hoofdstukjes laten vervallen. Een manier waar je wel dingen kan selecteren/laten vervallen is bijv.met een progamma als dvd shrink en zo zijn er nog wel een paar. Kijk [url=http://www.extradvd.nl/html/dvdshrink.htm] hier [/url] maar even. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen