anoniem Geplaatst: 7 januari 2004 Delen Geplaatst: 7 januari 2004 Het lijkt mij voordeel hebben als als DVD vieuwers de hardware van mijn Pinnacle PCTV kaart gebruiken. Dit lijkt nu niet het geval te zijn. Kan dit wel ?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2004 [quote:1e4722fc7e="Kobus DVD"]Het lijkt mij voordeel hebben als als DVD vieuwers de hardware van mijn Pinnacle PCTV kaart gebruiken. Dit lijkt nu niet het geval te zijn. Kan dit wel ??[/quote:1e4722fc7e]Eeh, heb ik iets gemist? Wat heeft DVD kijken met de PCTV kaart te maken? Naar mijn inziens niets. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2004 Ehhh leek me spimpel (bedoelde natuurlijk DVD-video) Gewoon als in de huiskamer video kijken via de TV, maar dan in de PC via de TV-kaart..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2004 Oh zo, videootje op de pc, kabeltje d'r tussen, en aansluiten op de tv duz. Kijk in de FAQ van het subforum Videokaarten en Monitors, en op www.sectie.be -> pc naar tv ps. Daar heeft PCTV niets mee te maken. Die heeft alleen een tv-in, je moet een tv-out hebben. Die zit op de meeste grafische kaarten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen