anoniem Geplaatst: 2 januari 2004 Delen Geplaatst: 2 januari 2004 Systeem P4/2600 512Mb, 80Gb, Windows XP Prof + SP1+ Updates. Nero 6.3.0 Brander : Lite On DVD+RW LDW401S firmwareversie:G Het branden van films vanaf de HDD naar een DVD+RW gaat altijd goed. Doe ik hetzelfde naar een DVD+R gaat het altijd fout. Geeft na het branden al verify errors. Ik ben begonnen met MEMOREX DVD's+R, toen Nashua en Fuji film en als laatste TRAXDATA, hetzelfde merk als mijn DVD+RW's. Kennissen met dezelfde brander, O.S. en DVD merken hebben deze problemen niet. Wat doe ik verkeerd? Wie geeft mij een hint? Ik weet het niet meer. Klaas Mol Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2004 Wellicht is de boosdoener Nero versie 6......, er zijn sinds het veschijnen ervan veel klachten over, bij is ie eraf gegooid, heb nu WinonCd en Easy CD creator 6, loopt en brand nu als een zonnetje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2004 Ofwel je BIOS versie upgraden naar de nieuwste versie, kan ook een hoop problemen oplossen (vaak staat erbij: match more media !). Overigens heb ik beste ervaring met Philips en Platinum schijfjes (op 4X). Wat ook een mogelijkheid is het bestandsformaat dat je kiest: normaal moet je kiezen voor DVD-video (dus het moet UDF en geen ISO zijn !). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen