anoniem Geplaatst: 30 december 2003 Delen Geplaatst: 30 december 2003 Heb bij mijn dvd speler (lite-on) win dvd player bijgekregen , nu blijkt dat deze enkel 2 speaker mode of via spdif ondersteund en mijn vraag : welk is goede software voor het afspelen van mijn dvd's in 5.1 ? ik heb de altec lansing 5100 speakers deze zijn aangesloten via 3 ingangen op de onboard geluidskaart . Alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2003 je moet wel om te beginnen een geluidskaart hebben die 5.1 of 4.1 geluid ondersteund als dat het geval is is er geen probleem. win dvd ondersteund dat, enkel effe kijken onder configuratiescherm en dan geluid en advanced en de juiste configuratie opgeven bevestigen en klaar. de volgende keer dat je win dvd start kun je het juiste type selecteren bij eigenschappen, audio (in win dvd). anders kijk je maar even op de website van win dvd bij de faq Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2003 PowerDVD ondersteunt ook 5.1 geluid, en geeft daarnaast ook nog eens een berg aan andere instelmogelijkheden voor audio en video. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen