anoniem Geplaatst: 26 december 2003 Delen Geplaatst: 26 december 2003 Bij het afspelen van een dvd+r schijfje, geript met dvd shrink 3.0 beta 5) en gebrand met Nero 6, op mijn dvd-speler (Grundig) die + ondersteunt krijg ik af en toe (ong. per 3 minuten) een 'hapering'. M.a.w.: een 'minor disc error: clean me' melding op het televisiescherm en bij het afspelen wordt een aantal beelden (ong. 8 seconden) geskipt. Enkel met dvd shrink en Nero heb ik dit; wanneer ik een dvd rip en brand met dvd x copy platinum speelt mijn dvd speler alles zonder problemen af. Graag wil ik met dvd shrink en Nero blijven werken, maar dan wel zonder haperingen. Weet iemand een verklaring en/of oplossing? Alvast bedankt. O ja, ik brand met een Philips DVDRW228 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2003 Je zegt het zelf : het zit in Shrink evt icm Nero. Aangezien jezelf aangeeft dat je beta Shrink gebruikt, is dat de oorzaa dus. De oplossing moet je zoeken bij de makers van Shrink. (Beta is een proef versie en heeft per definitie fouten in zich) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen