anoniem Geplaatst: 13 december 2003 Delen Geplaatst: 13 december 2003 Verschillende instap modellen notebooks zijn uitgerust met een Combo CD-RW/DVD drive. Ik denk b.v. over de aanschaf van een ASUS L2500. Is het mogelijk om m.b.v. een Combo drive ook DVD's van het type DVD+R of DVD-R te lezen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2003 Dat hangt af van t type speler welke is ingebouwd. Een eenduidig antwoord op je vraag is er dus niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2003 Moet geen probleem zijn, heb zelf een Asus notebook en die leest mijn DVD+R(W) en DVD-R(W) zonder problemen. Wel is het zo dat bij oudere DVD/combo lezers dat de kans dat een DVD-R gelezen kan worden groter is dan een DVD+R (vanwege verschillen in de mate van reflectie/contrast tussen 0 en 1). greetz Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2003 [quote:e691662841="Frans_H"]Verschillende instap modellen notebooks zijn uitgerust met een Combo CD-RW/DVD drive. Ik denk b.v. over de aanschaf van een ASUS L2500. Is het mogelijk om m.b.v. een Combo drive ook DVD's van het type DVD+R of DVD-R te lezen?[/quote:e691662841] rtfm Asus L2500 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen