anoniem Geplaatst: 9 december 2003 Delen Geplaatst: 9 december 2003 Hallo, Ik heb een mp3-speler in de auto. Nu overweeg ik de aanschaf van een dvd-brander. Als ik dan op een dvd mp3's brand, zou de mp3-speler in de auto deze dan kunnen lezen? M.vr.gr., Mario Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2003 Euu, een mp3speler in de auto speelt toch alleen CD's af (met mp3s):S??!?!?!??!, of je moet wel een HEEL mooi en duur setje hebben :-? Jurrie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2003 Gebruik het progje MusicMatch 6.2 en niet Nero of Roxio. Mijn autoradio werkt perfect met MP3. Uiteraard moet je radio MP3 ondersteunen. De mijne is niet zo duur. Bij de Macro gekocht. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2003 Even een aanvulling, De Mp3`s zijn met de plextor PX-708A gebrand. Uiteraard op een cd-r en niet op een dvd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2003 Gaat niet lukken lijkt mij. DVD is heel anders als cd. Doordat er op een dvd veel meer data kan staat die data dus ook veel dichter op elkaar geschreven dan bij een cd. Een cd-speler kan daardoor geen dvd lezen. (hoop dat het een klein beetje duidelijk is zo) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2003 [quote:797d9f8f58="jeroentje1983"]Gaat niet lukken lijkt mij. DVD is heel anders als cd. Doordat er op een dvd veel meer data kan staat die data dus ook veel dichter op elkaar geschreven dan bij een cd. Een cd-speler kan daardoor geen dvd lezen. (hoop dat het een klein beetje duidelijk is zo)[/quote:797d9f8f58]Ter aanvuling :P, putjes in DVD zijn kleiner, en dichter op elkaar geplaastst. Ook is de manier van schrijven anders. (CD = CDFS, DVD = ??, maar geen CDFS tenminste :lol: ) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen