anoniem Geplaatst: 8 december 2003 Delen Geplaatst: 8 december 2003 Hallo, heb een probleempje met branden op lege dvd-schijfjes. Ik kan blijkbaar geen data op dvd schrijven. Heb ik hiervoor speciale software nodig? Ik werk met Nero burning. Nochtans herkent m'n pc wel het lege schijfje maar kan blijkbaar geen files verplaatsen naar de dvd. Weet iemand hoe dit komt? THX! :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2003 Als je brander alleen maar + kan branden, zal die niks kunnen branden op een - schijfje. Controleer dus of brander en schijfje hetzelfde kenmerk +/- hebben Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2003 beide zijn dvd-rw :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2003 De firmware van je brander al geflast naar de nieuwste versie? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2003 Geen idee hoe ik de firmware moet upgraden. DVD's kopiëren zou misschien wel lukken, maar houd me er niet mee bezig. Wil wel veel data op DVD-RW's (4,7 GB) schrijven en weet niet met welke software ik dit kan doen? Ik heb Nero... Bestaat er ergens een duidelijke handleiding hiervoor? (ben hierin nog een leek :oops: ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2003 Data naar DVD branden met als bedoeling ze later op de pc te starten/lezen, gaat hetzelfde als met een CD branden. Gebruik anders ff de wizard van Nero Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2003 Link voor handleidingen: http://www.google.nl/search?q=handleiding+nero&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&btnG=Google+zoeken Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen