anoniem Geplaatst: 8 december 2003 Delen Geplaatst: 8 december 2003 Deze vraag is vast vaker gesteld maar kan het even niet vinden. Kan ik een film die op dvd+r gebrand is gewoon kopieren naar dvd-r, of moet ik daarvoor de hele film rippen en omzetten in een ander formaat ?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2003 Ja dit kan. :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2003 Heb het ondertussen geprobeerd, maar het beeld was zwart wit, net als wanneer in de +r in mijn stand-alone Pioneer dvd-speler doe Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2003 Een +R kan je zondermeer kopieren naar een -R. Dat je Pioneer speler de DVD's weergeeft in zw/w, duid op een software fout bij het omzetten van het originele gegeven naar DVD+-R. Eddy Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2003 De copy op de dvd-r doet het op de pc wel goed, maar in mijn Pioneer speler niet.. Raar maar waar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2003 [quote:70620f03d9="jeroentje1983"]De copy op de dvd-r doet het op de pc wel goed, maar in mijn Pioneer speler niet.. Raar maar waar.[/quote:70620f03d9] Dat kan, niet alle DVD spelers kunnen DVD-R of +R goed aan. Een bepaald aantal procenten van de DVDspelers pakt em id niet Jurrie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2003 Op de Sony van mijn broer gaat het ook fout. Ben bang dat het meer een problee is van Pal en NTSC. Weet iemand of dat makkelijk op te lossen is ?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2003 Wordt een beetje vaag en ingewikkeld tegelijkertijd. Wat was het oorspronkelijke bestand ? NTSC of PAL ? Hoe heb je een DVD+R kopie gemaakt ? Hoe kopieer je van DVBD+R naar DVDR ? Wat meer uitleg kan ons hier verder helpen. Eddy :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2003 Het origineel blijkt NTSC te zijn op een DVD+R. IK wil dit branden op een DVD-R, en in PAL. Ik kopieer nu met Nero 6 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen