anoniem Geplaatst: 7 december 2003 Delen Geplaatst: 7 december 2003 Als ik een spel wil gaan spelen zoals Call of duty dan zet dat spel de instellingen van het geluid terug naar stereo, terwijl ik dit toch echt op 5.1 ingesteld heb. hij doet dat zelfde ook bij andere spellen. Dit is naar mijn mening niet normaal omdat ik hem steeds terug moet zetten op 5.1. Weet iemand hier een oplossing voor? ben ten einde raad Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2003 waar zet je hem op 5.1? in je windows zeg maar? Dat heb ik ook... bij call of duty hoor ik volgens mij ook alleen maar stereo over alle boxen? :( ik heb dat zelfde probleem ook, alleen reageert er niemand in mn topic verdomme :( Bij max payne heb i kwel dolby digital dacht ik? als ik het goed hoorde .. Dat is echt bruut,... bij desert combat / battlefield kan je het gewoon aan kruisen in het "audio" gedeelte... dat je hardware daarvoor wilt gebruiken... bij call of duty niet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2003 ja in xp gewoon onder eigenschappen. Onder max payne heb ik er ook geen last van maar bij call of duty kan ik het niet aanvinken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2003 me neither.... ik heb 2000 btw... ik heb behoorlijk wat problemen met dat dolby gedoe qua films, ik heb nu eindelijk winDVD genomen, en nu hoor ik wel dolby digital? maar bij sommige games idd niet, ..dat zuigt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2003 dat zuigt inderdaad. Had bij windvd helemaal geen problemen dat is gewoon 5.1. sommige spellen zijn gewoon dwars en zetten het terug op stereo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2003 ehm, ik heb van iemand gehoord dat hij gewoon speeld met dolby digital ehm..met call of duty? ..op tweakers.net was dat? ...dus het moet gewoon kunnen toch? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2003 TRUST IS ROMMEL, wie problemen wenst hoeft dit dus aan te kopen. Don't trust it. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen