anoniem Geplaatst: 4 december 2003 Delen Geplaatst: 4 december 2003 Ik heb mijn computer (TV-out) aangesloten op mijn TV met een s-video kabel die verloopt naar een composiet kabel. Het werkt, althans voor wat betreft videobestanden. Het beeldscherm van de computer (het windows-bureaublad) is echter veel te groot op mijn TV. Het past als het ware niet op mijn TV, waardoor bijvoorbeeld de taakbalk wegvalt. Dit is wel lastig, zeker omdat ik ook Showshifter gebruik (past ook niet op het beeldscherm). Op mijn computer-monitor ziet het er overigens wel normaal uit. Mijn grafische kaart is een Gforce2 (Nvidia) en ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd. Ik heb hem op "clone" gezet en de resolutie van de twee de monitor (dat is dus de TV) laag gezet (lager dan 800*600 gaat hij niet). Kan iemand mij vertellen wat ik nu verkeerd heb gedaan en hoe ik het gehele windows-bureaublad op mijn TV-scherm krijg (ik gebruik overigens win2000). Alvast bedankt! Alcor Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2003 Heb je ze allebei op 800x600 staan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2003 Die reslolutie hoef je voor je tv normaal niet lager te zetten volgens mij. Bij mij werkt het gewoon als mijn resolutie op 1280*960 staat. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2003 [quote:752e83ec57="jeroentje1983"]Die reslolutie hoef je voor je tv normaal niet lager te zetten volgens mij. Bij mij werkt het gewoon als mijn resolutie op 1280*960 staat.[/quote:752e83ec57]Bij sommige videokaarten maakt het wel wat uit, vandaar Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2003 Johnny 321, bedankt voor je tip. Het maakt inderdaad uit of ik ook mijn monitor op 800*600 zet. De resolutie 1280*860 werkt overigens niet bij mij. Nog 1 vraagje, als dat mag. Met mijn nvidia drivers kan ik meerdere desktops opzetten. Het vervelende is alleen dat mijn icoontjes op het bureaublad steeds worden verschoven als ik van resolutie verander. Is daar wat aan te doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2003 Vragen mag altijd :lol: , of ik het weet is wat anders misschien heltp dit: rechtermuisknop bureaublad -> Pictogrammen schikken op -> Automatisch schikken Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen