anoniem Geplaatst: 24 november 2003 Delen Geplaatst: 24 november 2003 Ey, Ik wil graag de DVD van het eerste deel van Lord Of The Rings kopieeren. Ik ben hiermee nog niet echt bekend dus heb een howto op internet gezocht. Ik heb het aan de hand van deze howto gedaan: http://www.djsmiley.com/dvdrip/ Na echter de hele 'procedure' gedaan te hebben is de film nog steeds 6.15Gb groot. Te groot dus voor een 4.7Gb DVD. Volgens mij zitten er nog een heleboel extra features op. Als dit het geval is, hoe kan je deze eraf halen of is het anders een optie om de resolutie wat naar beneden te halen? MVGR, René Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2003 probeer eens DVDshrink, hiermee heb ik deel 1 en 2 beide op 1 dvd gekregen met een perfecte beeldkwaliteit Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2003 Zelf heb ik dit weekend ook wat met DVDShrink gespeeld, maar ik vond de kwaliteit niet echt fantastisch. Ik heb dezelfde film ook gecomprimeerd met Pinnacle Instant Copy en dit leverde beduidend betere kwaliteit op dan DVDshrink. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2003 Misschien heb je [url=http://www.weethet.nl/dutch/video_dvd2one.php] hier [/url] wat aan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2003 Zo te zien staat er wel goede info op die site. Bedankt voor de reacties, ga het allemaal eens proberen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2003 Als er een Dolby DTS geluidstrack op staat blijft de totale omvang soms te groot voor een DVD. Liep ik tegenaan bij een muziekDVD. Remedie: deze trach weglaten (dus niet aanvinken in bijv. DVD2ONE of Pinnacle InstantDVD). Volgens mij heeft LOTR ook een DTS-track. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2003 Ik heb overigens het id dat alle features er nu nog opstaan. Is er ook een mogelijkheid om deze eraf te halen? MVGR, René Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2003 Ik doe het resizen met DVD2one. Dit programma kiest standaard het weglaten van de extra's, Dus subtitles moet je zelf kiezen! Tot nu toe kon ik alles op een dvd kwijt, met nederlandse ondertiteling. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen