anoniem Geplaatst: 20 november 2003 Delen Geplaatst: 20 november 2003 Ik zit nog in lastig parket! Ik wil een dvd brander om vooral mijn films (digital filmcamera) te bewerken en te branden op dvd's. Er zijn drie type's die voor mij overblijven. Dat zijn alle drie plus/min branders. 1 Lite-on LDW 811S 2 Pioneer DRV 106 3 Nec 1300A. Ken iemand met goede ervaringen met een min Pioneer brander. Heb zelf twee Lite-on cd branders en ook nooit problemen. Maar zijn de dvd branders van Lite-on net zo goed? En volgens mij lees ik wat vaak over verschillende firmeware's voor de Nec 1300A. Graag wat ervaringen met de branders of nog eventueel verschillen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2003 ik zal voor die lite-on gaan! :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2003 Vanwege de ervaring met de cd-branders denk ik ook! Maar misschien heeft iemand nog andere ervaringen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2003 http://www.zdnet.be Misschien heb je hier nog wat aan. Hier worden ook DVD branders getest. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2003 Hee Bedankt Rob. Ga dit ff goed lezen :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen