anoniem Geplaatst: 25 oktober 2003 Delen Geplaatst: 25 oktober 2003 De aansluitplug van mijn boxen op de on board geluidskaart is uit elkaar gevallen toen ik hem, er uit wilde halen. Het kopje is echte in de opening van de geluidskaart blijven steken en zit er diep in : zit dus in het ronde groene vakje. Heeft iemand een idee hoe deze te verwijderen? Alle sugegsties zijn welkom. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2003 Als het gedeelte van de plug dat is blijven steken hol is, kan je proberen een klein schroefje er in te draaien en met een tang de plug er uit te trekken. Als dat niet het geval is, dan kan je proberen er een klein gaatje in te boren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2003 Bedankt vcor je reactie, doch dat vind ik toch een beetje link. Ik heb de boxen ( en subwoofer) nu aangesloten op de surround connector (zwarte plug). Volgens mijn manual "to connect multichannel-capable speakers". Zijn mijn speakers in principe multi-capable? Het betreft HK395 boxen met een subwoofer: http://commerce.euro.dell.com/dellstore/includes9/content/storelink.asp?c=nl&l=nl&s=bsd&ref=fix&directurl=/products/choose/learnmore_speakers_dimen.htm Het lijkt dat het geluid zo iets minder vol klinkt, of is het verbeelding? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2003 Hoi, een lucifer oid met een beetje 10 secondenlijm ? De oplossing ? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen