anoniem Geplaatst: 18 oktober 2003 Delen Geplaatst: 18 oktober 2003 Ik heb een dyslectisch kind. Om zijn les beter te kunnen leren zou ik sommige zaken willen opnemen op pc. Het gaat hier dan enkel om ingesproken teksten, ik heb dus niet echt een uitgebreid programma nodig waar allerhande mixen mee uitgevoerd kunnen worden. Liefst zo eenvoudig mogelijk. Kan iemand me zeggen welk programma ik hiervoor best kan gebruiken ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2003 Als je windows gebruikt: geluidsrecorder. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2003 met de bij de geluidskaart meegeleverde recorder je hebt ook hierbij de keuse van invoer, pas wel op weelke open staan om op te nemen vaak ook de standaard geluidsrecorder van windows is voldoende met opnemen voor het eenvoudige werk opslaan kan meestal met *.wav geeft wel 1op 1 bestanden 1 bit geluid is 1 bit op hd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2003 Ik heb geprobeerd om het met de standaardrecorder van windows te doen. Ik heb hier een beperking van 60 sec. Na 1 minuut stopt de opname. Ik heb ook nog een ander probleem, als ik door mijn micro praat hoor ik mezelf door de boxen maar op de recorder zelf wordt niets opgenomen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2003 Staan de schuifjes bij het 'microfoon' bij de geluidsinstellingen wel hoog genoeg? Voor het opnemen kun je ook wel wat anders gebruiken. ff gezocht met [url=http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=voice+recorder&tg=dl-2001&search=+Go%21+]Download.com[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen