anoniem Geplaatst: 10 oktober 2003 Delen Geplaatst: 10 oktober 2003 Het lukt mij dus niet om met mijn nividia 440mx fullscreen op mijn tv te krijgen. Mediaplayer doet het prima in groot scherm, maar fullscreen schiet hij terug naar mijn pc monitor. Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2003 Voor de GeForce 4 serie zijn hier nog enkele aanwijzingen: Om voor Clone mode te kiezen in combinatie met een monitor en televisie: - GeForce4 MX440 met 2x monitor aansluiting en TV-out: alleen mogelijk met TVTool. - GeForce4 MX440 met 1x monitor aansluiting en TV-out: gewoon mogelijk met de drivers van nVidia. Hetzelfde geldt dus waarschijnlijk ook voor de GeForce4 Ti serie en alle andere GeForce4 MX varianten. misschien heb je hier nog wta aan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2003 Kijk ook ff bij de FAQ: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=99415 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen