anoniem Geplaatst: 9 oktober 2003 Delen Geplaatst: 9 oktober 2003 Ik hoop dat ik met dit Topic op het goeie Forum deel zit. Ik heb sinds kort een DVD brander in mijn pc. Als ik nu bijv. (natuurlijk minder als 4,7 Gigabyte aan data) wil gaan branden zegt mijn brandsoftware dat de DVD schijf (DVD R+ / 4,7 Gig) te klein is namelijk: 386,69 Megabyte. Ik heb het geprobeerd met "Burn for Free" en met "Clone CD" en die zeggen allebei hetzelfde. - Ik draai WindowsXP Pro; - De DVD Brander is een NEC ND-1300A; - Hij zit samen met een CD brander allebij als master op de secundaire IDE kabel. (heb het ook geprobeerd zonder de cd brander als master op de secundaire IDE kabel.); IDE1 - HD / Master - CD / Slave IDE2 - CDWriter / Master - DVDWriter / Master Heeft iemand ervaring met dit probleem en / of weet hij of zij de oplossing? Met vriendelijke groet Bram Riezebosch :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2003 Je mag nooit twee masters op één IDE kabel hebben. Je moet dus één van de twee op Slave zetten. :cry: Mijn sig jatten he? ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2003 [quote:aafcee0352="Heiden"]Je mag nooit twee masters op één IDE kabel hebben. Je moet dus één van de twee op Slave zetten.[/quote:aafcee0352][quote:aafcee0352="Bram Riezebosch"](heb het ook geprobeerd zonder de cd brander als master op de secundaire IDE kabel.)[/quote:aafcee0352]Ik heb dus de DVD Brander als enige master op de IDE2 kabel aangesloten (de CDWriter losgekoppeld) maar toen was het probleem nog precies hetzelfde :( .[quote:aafcee0352="Heiden"] :cry: Mijn sig jatten he? :wink: [/quote:aafcee0352]Sh#t ik dacht dat ik orgineel was :D Ik had hem nog niet eerder gezien op dit Forum :( . Dus nu de vraag wie hem eerder had :D :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2003 [quote:ceb96811aa="Heiden"]Je mag nooit twee masters op één IDE kabel hebben. Je moet dus één van de twee op Slave zetten. [/quote:ceb96811aa] Uiteraard is dit een leuke sugestie, maar vermeld er wel even bij dat het probleem wat hij heeft hier niks mee te maken heeft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2003 er staat clone cd, moet dat niet clone dvd zijn? Ik denk dat je de verkeerde software gebruikt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen