anoniem Geplaatst: 9 oktober 2003 Delen Geplaatst: 9 oktober 2003 Hallowa, ik heb sinds vandaag geen beeld meer als ik een mpg, avi, dvd, vcd, enz. af wil spelen op mediaplayer, windvd, powerdvd, winamp geen enkel programma doet het. Geluid doet het wel... Weet iemand hoe dit komt???????????? GreeTZz....... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2003 gebruik je toevallig de tv-out van je videokaart en heb je de tv als primair beeldscherm en de monitor als secundair beeldscherm staan? dan krijg je zoiets als dit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2003 Ja, ik gebruik de nieuwste TVtool om m'n televisie aan te sturen, maar m'n monitor staat als primair en tv als secundair. Als ik m'n pc opnieuw opstart en begin met een mpeg of avi filmpje af te spelen met mediaplayer dan doet alles het wel, maar als ik dan verschillende DVD's of (S)VCD afspeel, heb ik op een gegeven moment opeens geen beeld meer. Ik kan dan geen één filmbestand meer afspelen met geen enkel programma, raar hè :roll: Mischien tijd voor een formattatie? Ik denk het wel! Groetjes.......... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2003 Als je naar jouw weten niks hebt veranderd aan je pc waardoor dit probleem zou kunnen ontstaan, is het misschien verstandig de boel eens te formatteren ja. Maar het blijft een heel vaag probleem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2003 Probeer es een systeemherstel Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen