anoniem Geplaatst: 5 oktober 2003 Delen Geplaatst: 5 oktober 2003 Wie o wie? Kopietje van een DVD gemaakt (niks anders gedaan dan anders). Geeft op de stand-alone speler de fout-melding Check disk (error), terwijl 'ie op de PC gewoon afspeelbaar is. Gekopieerd met DVD-decrypter en daarna met Nero Burning Rom 6 (DVD-video) gebrand. Er staat een filmpje op, wat videoclips en wat karaokesongs. Wie heeft er tips over wat er aan de hand zou kunnen zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2003 Is de DVD een DVD-R(W) of een DVD+R(W) ? rtfm boekje van satnd alone dvd speler : kan hij deze formaten wel aan. Zo ja, dan contact zoeken met winkelier of je DVD is toch niet helemaal correct ? Als je een DVD kopieert of zo, geef je dan een regio code mee ? Dat zou ook kunnen. Zegt boekje dat ie de DVD +- niet aankan dan is het opgelost. ALs je dat een oplossing noemt : alternatief is dan nieuwe DVD speler. Het is niet zo dat een dvd speler alles aankan als het schijfje de groet heeft van een dvd of cd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2003 Dank voor je reactie. Op zich gaat het om een DVD-r, maar zoals ik aangaf heb ik niks veranderd aan wat ik normaal doe (dus zelfde procedure, zelfde soort DVD's, zelfde speler, waar op afgespeeld wordt). Regiocode wordt eruit gehaald tijdens decrypten. Speler kan deze DVD's normaal gesproken afspelen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2003 ander merk dvd proberen : Ik kom er niet helemaal uit : kan je stand alone dvd speler (welk merk type) wel de dvd-r afspelen (volgens boekje) of je dvd-rom speler ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2003 Heb je soms Nero 6 pas in gebruik genomen? Een collega van mij heeft eenzelfde probleem, waarbij de DVD's gebrand met Nero 5.5 goed gaan en met Nero 6 niet. Wim. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2003 Sorry voor de verwarring: stand-alone speler (JVC, combi VHS-DVD) kan de DVD niet en de DVD-brander (Sony +/- writer) kan de DVD wel afspelen. Overigens heb ik inderdaad Nero 6 pas kort in gebruik. Had hiervoor geen enkel probleem en nu al een aantal keer achter elkaar foute DVD's. Zet een mens wel aan het denken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2003 suggestie van webe al geprobeerd : terug naar de vorige nero versie ? Ik neem aan dat de probleem dvd's met nero6 zijn gemaakt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2003 Uiteraard meteen de suggestie van WeBe opgevolgd, et voila, werkende DVD! Dus vooruitgang is blijkbaar niet altijd verbetering. Terug naar Nero 5.5.9 dus! Bedankt voor alle tips en suggesties :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen