anoniem Geplaatst: 5 oktober 2003 Delen Geplaatst: 5 oktober 2003 -------------------------------------------------------------------------------- ik heb een klein probleempje ik heb namelijk van iemand een dvd gekregen nu wil ik deze afspelen maar hij doet het niet helemaal. Als ik hem erin stop kan ik wel bekijken wat eropstaat maar niet iets bekijken want dan gaat ie stotteren. Soms na ene paar keer proberen kan ik wel een bestand eraf halen. Ik vind het een beetje vaag aangezien ik ook een muziek dvd heb van anouk met videoclips en deze doet het wel perfect. Ik gebruik win98se iemand enig idee wat er mis is ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2003 Is het een echte DVD ? Of een DVD-R(W) of een DVD+r(W) ? KAn ook aan de dvd liggen . Check je specs van je dvd speler of ie deze formaten wel aankan ? Omdat het schijfje dezelfde grote heeft als een gewone DVD of CD betekent niet dat elke speler hem aankan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2003 het is idd een gebrand ding en in een dvd brander van een vriend deed ie het wel Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen