anoniem Geplaatst: 30 september 2003 Delen Geplaatst: 30 september 2003 Recent heb ik het programma DVDeoDVD aangeschaft omdat ik hier overal erg positieve dingen over las. Maar helaas wordt mijn DVD-brander (NEC ND-1300) niet herkend. Bij Instellingen>Brander wordt <geen compatible DVD-R/RW, DVD+R/RW brander> aangegeven. Enig idee wat het probleem kan zijn? B.v.d. Debed Systeem: Systeem: XP prof + alle recente updates Brander: NEC ND-1300 Lezer: Plextor PX116A/T3BP Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2003 Heb je wel de laatste update van het brandprogramma? Dit kan een oorzaak zijn. De NEC is vrij nieuw en als de software ouder is wordt ie inderdaad niet herkend. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2003 Ga naar DATA BECKER en haal daar het bestand CD-recorder-update alle dvd en cd-branders worden in alle progammas herkend. na het binnen hale op het bestand dubbel klikken en installeren. veel band plezier. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen