anoniem Geplaatst: 27 september 2003 Delen Geplaatst: 27 september 2003 Ik heb boxen van Hercules (Xps210) en die ruist in mijn computer. Hij werkt in andere computer wel goed. Mijn ik heb een pci geluids kaart. Ik heb hem van slot gewisseld en nog steeds hetzelfde. Ook heb ik hem in mijn onboard geluidskaart geprobeert en nog steeds hetzelfde *zucht*. Wie kan mij helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2003 Kijk even naar de mixer instellingen. Het lijkt erop dat je op de mixer je microfoon aan het staan (of zelfs nog meer dingen.) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2003 Als ik alles demp dan maakt het nog geen verschil. Eerst deed hij het ook gewoon goed toen ik de computer opnieuwe installeerde. Het is niet echt ruis meer een zoom. Hij zoomt al zodra de computer stroom heeft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2003 Storing van andere appartaten? DIe naast of vlakbij de boxen staan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2003 Dit heb ik ook met mijn gitaarversterker... als ik de computer of tv aanzet gaat ie raar piepen :-? Zal waarschijnlijk eraan liggen dat je ze in dezelfde stopcontactdoos hebt, of in een niet-geaard stopcontact. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2003 Ik heb de voeding vervangen en nu doet hij het weer :o Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen