Ga naar inhoud

kwaliteit dvd

Aanbevolen berichten

Het ligt hem niet zo zeer aan de dvd brander denk ik... maar aan de software die je gebruikt. [i:62ddebfe3b]Ik gebruik bijv.om te monteren,[/i:62ddebfe3b] Pinnacle studio 7 Om te renderen van avi naar mpeg, TMPGEnc [i:62ddebfe3b]En dan dvd brandklaar maken met,[/i:62ddebfe3b] TMPGEnc DVD Author [i:62ddebfe3b]Ik brand het geheel met,[/i:62ddebfe3b] Nero 6.11 suc6
Link naar reactie
DVD (MPEG2) zou minder van kwaliteit zijn als DV. Zelf zie ik daar geen verschil tussen en al zeker niet op TV. Als je DVD-speler met s-video rechtstreeks op je TV kan worden aangesloten, dan is het beeld echt haarscherp. Ik gebruik meestal TMPGenc om om te zetten naar MPEG2/DVD-formaat en Ulead DVD Moviefactory 2 voor DVD autohoring en het branden. TMPGenc kan trouwens weleens de mist in gaan met de synchroniteit van het geluid. In dat geval sleep ik de AVI rechtstreeks in DMF2 en laat het dan bij het branden omzetten. Prima resultaat. Wim.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...