anoniem Geplaatst: 23 september 2003 Delen Geplaatst: 23 september 2003 Ik hoop dat ik mijn vraag goed kan overbrengen en dat iemand me hiermee kan helpen. Ik zou graag willen proberen videoclips te willen downloaden van een bepaalde site, deze worden afgedraaid via een mac applicatie en zelf draait mn computer onder windows xp. dat het mogelijk is, weet ik zeker, ik heb het in het verleden wel eens gedaan, maar dat truckje had ik via mn ex, waar ik nu geen contact meer mee heb. :-? dus hem kan ik het niet meer vragen met vriendelijke groet, mirjam Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2003 Misschien kan je de naam van de site/soort videobestand vermelden, nu weet ik niet echt wat het probleem is? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2003 Wellicht bedoel je Quicktime, een mediaplayer van Apple computers. Deze is hier http://www.apple.com/quicktime/download/ gratis te downloaden. Eddy :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2003 nee, afspelen, dat knijs ik nog net :) het gaat meer om het bewaren van deze videoclips Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2003 Wellicht ten overvloede: met de gratis versie kun je klipjes wel afspelen maar niet opslaan. Wil je ook opslaan dan moet je de PRO versie kopen, en zelfs dan zijn er klips die niet opgeslagen kunnen worden, simpelweg omdat de eigenaar v/d klipjes niet wil dat jij ze opslaat. (zijn ook wel weer truken voor om dat te omzeilen) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2003 probeer maar te zoeken op streamrecorders ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2003 Dank jullie wel voor de reakties Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen