anoniem Geplaatst: 19 september 2003 Delen Geplaatst: 19 september 2003 Ik heb nogal wat problemen met mijn Philips DVD brander. Is in reparatie geweest maar de problemen zijn niet opgelost. Nu wil ik de laatste firmware versie gaan gebruiken. Ik heb de firmware gedownload ,maar weet niet hoe ik deze aan mijn brander moet koppelen. Wie kan mij aangeven hoe dit te doen? Dick Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2003 [quote:8ca628f838="Pathenon"]Ik heb nogal wat problemen met mijn Philips DVD brander. Is in reparatie geweest maar de problemen zijn niet opgelost. Nu wil ik de laatste firmware versie gaan gebruiken. Ik heb de firmware gedownload ,maar weet niet hoe ik deze aan mijn brander moet koppelen. Wie kan mij aangeven hoe dit te doen? Dick[/quote:8ca628f838] wat voor extensie is dat bestand? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2003 Het is een flashbestand met een .exe extensie. Het ligt dus voor de hand om dit te starten maar ik wil er zeker van zijn dat de brander blijft werken. Bij de (summiere) toelichting staat dat het oude bestand eerst verwijderd dient te worden maar ik heb geen idee waar dit bestand zich bevindt. Dick Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2003 In ieder geval niet uitvoeren in windows, maar in dos !! Als je flasht in windows gaat je dvd brander namelijk kapot. Je kunt hier kijken [url]www.firmware-flash.com[/url] waar tutorials te vinden zijn hoe je moet flashen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen