anoniem Geplaatst: 14 september 2003 Delen Geplaatst: 14 september 2003 ik heb gister voor het eerst dvd gebrand geript met smartripper en ik wil verkleinen met dvd2one alleen kan ik de film verkleinen niet de hele dvd waarom kan dat niet want dan geeft die aan dat die files mist nu heb ik dus een dvd gebrand zonder subtitel maar ik wil de hele dvd verkleinen en bij smartripper geef ik aan back up hoe kan dat? :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2003 Nou moet je niet met elk (zelfde) probleem een nieuw topic starten. Je kan dit probleem ook gewoon in een van je vorige topics stellen. http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=100443 Maar ik begrijp dat het niet lukt met de handleiding waarnaar ik verwezen heb. Om de hele dvd te rippen kies je inderdaad [i:ac206a18f3]'back-up'[/i:ac206a18f3]. In dvd2one onder [b:ac206a18f3]copy mode[/b:ac206a18f3] kies je daarna vervolgens [i:ac206a18f3]'full disc'[/i:ac206a18f3] en dan zou het moeten lukken. Het feit dat je files mist kan liggen aan het feit dat je je dvd niet eerst een stukje afspeelt en dan tegelijkertijd smartripper opent. Dus je stopt je dvd in je speler/brander. Je speelt hem af op je pc doormiddel van bijv.power dvd Onder het spelen door open je smartripper en vervolgens zou hij dan alle files moeten lezen. Mocht het niet lukken met smartripper dan zou ik DVD Decrypter gebruiken. nogmaals succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2003 Mee eens met pjcdeboer. Maak gebruik van dvd decrypter als de vob file's klaar zijn open je dvd2one . Probeer anders eens clonedvd met anydvd dit werkt echt perfect. Van beide kan je een trial downloaden [ ff google ] groetjes jac Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2003 smartripper lukt ook daar zit geen probleem dvd stukje afspelen en dan doet die het ik heb daar back up gedaan toen dat klaar was heb ik dvd2one geopend en full disk maar dan doet die het niet maar is er geen programma wat je in de winkel kan kopen kant en klaar dat die automatisch verkleind en kopieert Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2003 Wat doet ie dan niet....? Je zou dan even DVD Decrypter kunnen proberen want anders weet ik het ook niet meer!!!!! Iemand anders nog suggesties....? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2003 er heeft weer voortgang geboekt ik rip het dus met smartripper prima verklein hem met dvd2one gaat goed alleen heb geen ondertiteling terwijl ik die wel heb aangevinkt voor de rest is de film prima en het geluid ook maar hoe krijg ik die ondertiteling eronder Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2003 Probeer eens een andere dvd2one te downloaden en te installeren. Ik heb nog geen problemen gehad met dvd2one. andere optie is om het een keer te proberen met dvdshrink deze is gratis maar wel iets trager dan dvd2one. groetjes jac Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen